سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

وب‌سایت نیسان کلینیک طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران وب‌سایت نیسان کلینیک کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که وب‌سایت  نیسان کلینیک مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از نیسان کلینیک را ندارد.

داده های شخصی شما برای پاسخ به سوالات ، پردازش سفارشات و یا اجازه دسترسی به اطلاعات جهت تماس با شما

ذخیره می شود. شما حق تغییر و حذف همه اطلاعات شخصی موجود در صفحه "حساب من" را دارید.

حمل و نقل و برگشت

ارسال محصولات با در نظر گرفتن آدرس

شما باید آدرس صحیح خود را که فقط در کشور عزیزمان ایران می باشد و آدرس پستی صحیحی بوده که شرکت پست قادر به تحویل آن با توجه به اظهارات شما بوده ثبت نمایید در غیر اینصورت کلیه عواقب آن بر عهده مشتری بوده و نیسان کلینیک هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

حمل بسته‌ی شما

بسته ها باید حداکثر دو روز پس از تایید پرداخت ارسال شوند. اگر شما روش های دیگری را برای پرداخت انتخاب کنید ممکن است مالیاتی بر آن افزوده شود و یا زمان انتظار بیشتری جهت تایید وجه داشته باشید.

شما به هرنوع شیوه‌ی حمل را که انتخاب کنید شماره‌ی پیگیری مرسوله برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه های ارسال شامل هزینه های بسته بندی و پست می شوند. تعرفه ها بررسی شدند، با در نظر . ما پیشنهاد می کنیم سفارشات خود را در یک گروه جمع آوری کنید. ما نمتوانیم دو سفارش مجزا را با هم در یک گروه جمع آوری کنیم و مالیات برای هرکدام جداگانه محاسبه خواهند شد. بسته ها با تایید خود شما ارسال می شوند ولی ممکن است شکننده باشند.


شرایط ارسال

فروشگاه نیسان کلینیک تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می کند. ما مطمن هستیم که شما حساسیت خاصی برای ارسال و تحویل کالای خود دارید و این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم.

تیم راهبری ما همه روزه از شنبه تا چهارشنبه سفارشات روز قبل و سفارشات همان روز را که تا ساعت 11 قبل از ظهر ثبت و پرداخت شده باشند را به پست و سایر حامل ها تحویل خواهند داد. سفارشات 11 به بعد در روز کاری بعدی ارسال خواهند شد.

در صورت نیاز مبرم به کالای خریداری شده می توانید درخواست حمل کالا با اتوبوس را داده و با پرداخت هزینه حمل در زمان بسیار کمتری مرسوله خریداری شده را تحویل بگیرید. در این نوع ارسال شهر مشتری حتما می بایست یکی از شهر های مراکز استان باشد در غیر اینصورت جهت هماهنگی با نوع ارسال با مشتری تماس حاصل شده و تغییر نوع ارسال اطلاع رسانی خواهد شد.

محدوده خارج از شهر تهران:

برای مشتریان عزیز شهرستان، کالاها از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس و یا باربری های مجاز به دست شما خواهد رسید.

ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد.

در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر 2 تا 5 روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. تیم راهبری ما هر روز قبل از ساعت 11 صبح مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. تیم خدمات مشتریان ما کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل پیامک و یا تلگرام برای شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید از طریق آدرس https://tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

در صورتیکه کالای شما حجیم و یا حجم سفارش شما بالا باشد یا شرایط بیمه ای پست پوشش دهنده ریسک مرسوله شما نباشد، بسته شما از طریق شرکت های دیگر ارسال خواهد شد. متاسفانه اکثر این شرکت ها امکان ردگیری مرسوله به صورت منظم و بروز را ندارند.

محدوده شهر تهران:

در حال حاضر ارسال کالا در محدوده شهر تهران از طریق پیک صورت می گیرد. در صورت خرید های بالای 500,000 هزار تومان ارسال به صورت رایگان صورت می پذیرد. ما همواره تلاش می کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است در صورتی که شما سفارش خود را قبل از ساعت 11 ظهر ثبت نمایید و پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهید، سفارش ما در همان روز پردازش و ارسال می گردد. تیم خدمات مشتریان ما، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت.